Ojojoj..

Deeeet va länge sen..
Just nu sitter jag i skolan å kollar på en fett ful tjej, helt mobbad tycker synd om henne fan..

Jag har inte så mycket att säga faktiskt, e mest fundersam över allt. Många tankar i huvudet som snurrar runt.
De kom nått mellan mig å A så har itne snackat me han på 1 månad å iförrgår började han skriva att han ville prata me mig omnått när han kommer hem.. får se va de e å jag fick en ledtråd att jag skulle krama han efter han sa de tydligen. OOH blir så förvirrad! Jag orkar inte dehär. Vill attallting ska va som förut när vi snackade, allt va så bra då, allt va perfekt för bra för att vara sant :(

Nu ska jag börja lektion, ska fortsätta läsa "Varför gråter inte Emma" - mordet på dom 2 oskyldige barnen i arboga. Så hemsk bok, första kapitlet fick jag nästan tårar, så hemskt. Men den är intressant å läsa.

Vi hörs senare, Ciao!


å Snossipossi, jag saknar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0