jag tror jag e typ... in love?

HEEEEEEEJ  '
-    кιмвєяℓєє † säger:
HEEEEEEEEEEEEEEJ
äntligen!  
Ab säger:
Jag såg det du skrev på msn 16:44
Jag loggade in 16:54
Asså ångest jag fick du anar inte..
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahaah fan va skumt 10 minuter på båda
jag me nyss! haha
Ab  säger:
Fuck va jag har saknbat att få prata med dig vet du det  
Hahaha knas  
-    кιмвєяℓєє † säger:
aaahh jag me saknat dig som fan!
Ab  säger:
Sen såg jag 2 minuter jag ba logga in idiooooooooooooot (till migsj=
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahahahahah
Ab säger:
Asså muaaah på dina läppar
-    кιмвєяℓєє † säger:
sööötnos
pussen e till dig
Ab säger:
Fan va jag saknar dig Kim
Sväär  
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag saknar dig me Abbe  
svääär
Ab säger:
Omg  
Vet du en sak?
-    кιмвєяℓєє † säger:
huu vadå

Ab säger:
De e inte så mkt kvar tills jag åker till Sverige och de e ganska snart att jag flyttar tillbaka         '
JAg ska få dig o blir trött på mig på Gud
-    кιмвєяℓєє † säger:
varför
nej

Ab säger:
Jag kan inte sätta på video asså de kommer lagga grovt men vi prövar
Hahaha
Shit ngn e beroende  

-    кιмвєяℓєє † säger:
men vadå
flytta tillbaka?
jag tröttna på dig?
va snaaackar du om?
min abbe  
Ab säger:
Ser du ngt_

Ab säger:
Jag ska flytta tillbaka till Sverige hallå?
Och så fort jag flyttat tillbaka så ska du tröttna på mig för jag kommer va på dig jääääävligt mkt  
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag trodde du sa att du skulle flytta tbx till egyten
omg
du skrämde mig där!
Ab säger:
Såg du mig eller? Asså internet e lite fucked to the upp här
-    кιмвєяℓєє † säger:
jaaa
jag såg
rödkeps
Ab säger:
Yepp gatubarn  
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahaha
ne
Ab säger:
Nej aldrig hit igen
Jag vill bara bort
-    кιмвєяℓєє † säger:
du passar i rött  
Ab säger:
Vill till dig hellu
-    кιмвєяℓєє † säger:
heluuu de kalrt
du kommer om 1 månad exakt!  
Ab säger:
Då passar dina läppar mig  
-    кιмвєяℓєє † säger:
ja vi matchar   

Ab säger:
omg jaa xD
En månad och förstå mig inte fel men jag kommer bokstavligt talat våldta dig när vi ses vet du det  
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahahahahahahaha
va söt du är på gud
meh hallå
jag vill se dig i cam
Ab säger:
Men asså förstå mig inte fel bara  
Jag vill se dig med och har inget emot att du ser mig
Vi kan försöka igen

-    кιмвєяℓєє † säger:
väönta
min åx
å

Ab säger:
Vadå
-    кιмвєяℓєє † säger:
ser du mig eller

-    кιмвєяℓєє † säger:
?
bbis?
Ab säger:
Neej  
Asså jag hatar egypten
Asså tro mig internet e fööööööööör segt här och jag vet hur det ligger till tro mig
Mamma har tidigare försökt med Sverige och det funkar inte  
Förlåt   
KIIM
-    кιмвєяℓєє † säger:
ja abbe?  
de lugnt, jag fick se dig en stund
de gjorde min kväll   
Ab säger:
Men jag fick inte 

-    кιмвєяℓєє † säger:
testa igen

-    кιмвєяℓєє † säger:
äh men du ser mig på bild   kan försöka senare m de funkar  
-    кιмвєяℓєє † sa (17:32):
ABBE
-    кιмвєяℓєє † sa (17:33):
nej loggai nte ut
Ab säger:
Internet cp:ade ur
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag trodde du gav mig fetaste dissen där!
Ab säger:
Omg jag slänger mig på gatan o dissar inte dig, säg att du skojar!
-    кιмвєяℓєє † säger:
ahahah
jag skojar  
Ab säger:
Bäst för dig walla  
-    кιмвєяℓєє † säger:
va ska du göra
hahaha
Ab säger:
Just nu inte ett jack shit
Men när vi e face to face då kan jag eller rättare sagt vi göra ganska mycket  
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahahh ja d klart
hur lång äru
Ab säger:
Gissa  
-    кιмвєяℓєє † säger:
9 meter
heeeeeheh
säg  
Ab säger:
HAHAHAHHA
Jag e 1.80
Kort visst
-    кιмвєяℓєє † säger:
bäääästaa
nee
perfekt längd för mig
jage bara 1.62
typ
Ab säger:
Sväääääääääääär?
1.62 asså shit  
-    кιмвєяℓєє † säger:
ahahha jhaa
Ab säger:
Hahaha jag älskar din längd walla
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahahah varför
Ab säger:
De e fett gulligt asså föööör gulligt
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahahah jag skäms nu fan hahaha
Ab säger:
Om du jiddrar eller ngt på allt jag bär dig hahaha
-    кιмвєяℓєє † säger:
'HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ab säger:
Jag kommer smälta om du skäms framför mig vet du det
xD
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahahahah varför
jahahaha jag skäms nu fan  
xD
AAAAAAAAASSÅ
du
gör mig
knäppppp

Ab säger:
Skäms mer jag älskar det på allt  
KIM från dag ett har jag vart coco
Och jag blir mer o mer för varje dag som går speciellt när jag inte får prata med dig och när du skäms xD
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahahhaahh  
sluuuuuuuuuuuuuthaaa
i like u
Ab säger:
Bara gud vet vad som skulle hänt mig ifall du sa det du sa nyss framför mig
Bara Gud vet tro mig
I like you more  
-    кιмвєяℓєє † säger:

Ab säger:
Vet du vad jag vill göra med dig om jag ska 100 % ärlig, på min morsas heder och samvete
-    кιмвєяℓєє † säger:
vadå
?
Ab säger:
Jag vill krama dig så länge och pussa dig lätt på kinden
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag smälter
omg
du gör så jag verkligen dör för dig
jag orkar inte vänta mer  
Ab säger:
Nej överdriv inte  
Asså på Gud sen vill jag gå med dig en låååååååååååååång promenad o bara lära känna dig
Se dig skämas, se dig skratta ha feta minnen tsm
De e vad jag verkligen vill
Hedersord på det Kim
-    кιмвєяℓєє † säger:
de här e sjukt
asså
jag tappade ord
precis de vill jag me
Ab säger:
Jag svär på min mamma Kim jag driver inte
-    кιмвєяℓєє † säger:
asså
jag svär på aaallt mamma pappa allllllt jag gillar dig feeett mycket
Ab säger:
Kolla jag ska inte skryta eller ngt men egypten e ett land där man lätt kan fixa ursäkta språket men orrar asså och dom e billiga, kompisar har hämtat och jag har sett o de har hänt mitt framför mig och jag har vart här i 7 månader och grejen e jag e inte en sån snubbe, tro mig jag säger inte det här för att impa på dig o jag hoppas att ud göra
gör*
Hahahaha va gulliiiiiiiiiiiiig     Jag svär på mitt hela släkt träd från levande till död att jag dör för dig chock mkt
-    кιмвєяℓєє † säger:
vem e gullig sa du?
jag ska ge dig en låt
den e från mig till dig, fast en kille sjunger
http://www.youtube.com/watch?v=6tpl9LtkRRw
one in a million
Ab säger:
Omg va gullig du är  
Shit tack xD
-    кιмвєяℓєє † säger:
du e paxad  
å snart baxad
Ab säger:
Hahaha vad menas med baxad  
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag ska baxa dig
hahaha

Ab säger:
Vet du vad?
Jag ska lägga in alla nycklar du behöver i rätt lås
Allt du behöver göra e o ta mig sådär

-    кιмвєяℓєє † säger:
allt jag behöver göra
eller jasg ska kriga för dig
Ab säger:
Snälla funka

Ab säger:
Kriga för mig? Du har mig redan


Ab säger:
Jag leker inte svår de e inte min grej men jag är försiktig och man e det tills man e säker på att man inte behöver va försiktig längre, undra varför Kim  
-    кιмвєяℓєє † säger:
exakt som mig
Ab säger:
Så jag vill absolut inte att skönheten i sig ska kriga för mig  
-    кιмвєяℓєє † säger:
iallafall, du e paxad =)   
Ab säger:
Men jag ska kriga för dig och om jag e paxad e du jaxad  
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahaha bästa
men tro mig eller ej
jag krigar för dom jag dör för
Ab säger:
vadå?
-    кιмвєяℓєє † säger:
å
jag dör för dig
Ab säger:
Och jag krigar för dig så vad betyder det  
My God om du dör för mig
Så lever jag för dig  
-    кιмвєяℓєє † säger:
men älskling så här söööt !  
Ab säger:
Du e min andra halva redan nu Kim
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag faller
för dig

Ab säger:
När du väl faller så kommer du inte falla på marken, I will be there to save you  
-    кιмвєяℓєє † säger:
abbe
jag sitter bara å ler
Ab säger:
Jag ler som ett mongo o stirrar på din bild
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahaha
asså
du anar inte på gud hur mkt jg gillar dig
vänta bara tills du kommer hem
vänta bara...
Ab säger:
Jag har bara en fråga vrf just mig av alla?
Jag väntar tro mig jag väntar
-    кιмвєяℓєє † säger:
du känns så speciell
du är nite som alla andra
Ab säger:
Det går snabbt och sen flyttar jag ju tbx så   du kommer alldrig bli av med mig  
-    кιмвєяℓєє † säger:
bra, jag hade inte planerat de precis, inte tänk på de ens  
Ab säger:
Jag har inga ord om jag ska va ärlig
Inga ord alls
-    кιмвєяℓєє † säger:
varför just mig av alla? jag frågar tbx
Ab säger:
Tänkt på vad haha
-    кιмвєяℓєє † säger:
bli av me dig
Ab säger:
Så du vill bli av med mig   
Kolla jag ska nämna så mkt jag bara kan men det finns alltid mer
Första grejen e
Du e bra på att prata, asså mogen, du e sofistikerad, du bryr dig om din utbildning och din dröm i frisör linjen
Du jobbar och är redan självständig
Du e blyg
Du är en kvinna
Inte vilken brud som helst som springer runt på stan o leker mangas
Du är bara rent av mogen och du drog mig till dig
Det är ditt inre
Och jag ska alltid va ärlig mot dig
Det första man ser e ju det yttre
Och du e så KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT
Asså
Vacker som bara den asså du e en vandrande skönhet på Gud
Och det är mer eller mindre varför  
E du kvar?
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag e nästan död
haha
aaaaaBBBEEEE
fan kom
jag dör för dig
bokstavligt talat
DÖR
Ab säger:
Jag kommer 20:e April xD
-    кιмвєяℓєє † säger:
asså du e uuuuuuuuunderbaaaaaaar
1 månad
jag måsta klara de fan
Ab säger:
Lever för dig så även om du dör så ger jag dig mitt liv xD
Vi måste klara det och vi ska  
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag ska leva för dig, tro mina ord   
(L9

Ab säger:
Sanna dina ord o sanna mina ord  
Kim du måste förlåta mig nu, förlåt förlåt förlåt men jag måste till flygplatsen o hämta min kompis kusiner därifrån och dom kan inte arabiska annars skulle jag skita i dom
Tro aldrig att dom e viktigare
-    кιмвєяℓєє † säger:
nenene
Ab säger:
Men jag måste verkligen gå  
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag förstår älskling!
vi snackar mer ikväll  
Ab säger:
Lova
Till vilken tid e du inne?
-    кιмвєяℓєє † säger:
Lovar
typ halv 8 -9
halv9-9
Ab säger:
Okej då hoppas jag hinner fram o tillbaka  
-    кιмвєяℓєє † säger:
vi säger 9-halv 10
stressa inte bebis, gör mig den tjänsten
Ab säger:
Asså gulligare än dig finns inte vet du det
Fan
Vi hörs snart igen och ses jäävligt snart  
En feeeeeeeeeeeet kyss på kinden o en puss på axeln o en riktigt stoooor o seg kram  
Ifall jag inte hinner tillbaka så vill jag säga God natt Kim
-    кιмвєяℓєє † säger:
ja längtar så mycket abbe, du anar inte
tänker på dig dag in å dag ut
Ab säger:
Få mig inte o dissa dom nuu
Jag tänker på dig varje sekund
Asså allt jag gör påminner mig om dig
-    кιмвєяℓєє † säger:
jag me på dig
Ab säger:
Har din bild på bakgrunden hahaha
På data och mobil
-    кιмвєяℓєє † säger:
har en bild i mobilen hahaha  garva inte  
omg hahaha samma ! så sjukt fan xD
Ab säger:
Garvar inte för jag har samma sak  
Och jag ska visa dig det  
-    кιмвєяℓєє † säger:
vilken bild har du på mig  
Ab säger:
En utav bilderna du skicka till mig och du har en annan där du lägger en puss men utan läppstift
-    кιмвєяℓєє † säger:
oooh, bebiiiiiiiis  
hahahahahakolla jag som liten xD

Du slutade att dela foton

Ab säger:
Vart då?
-    кιмвєяℓєє † säger:
har du nån ny bild älskling
där
Ab säger:
Jag har faktiskt ingen ny
-    кιмвєяℓєє † säger:
gör mig en fet tjänst
ta en ny bild, skicka till mig
Ab säger:
Jag gör det sen när jag kommer hem
-    кιмвєяℓєє † säger:
ser du
Ab säger:
Då får du göra samma sak
Aaa jag ser

Du slutade att dela foton

Ab säger:
Asså vilken ängel
Omg
Så söööt
-    кιмвєяℓєє † säger:
hahahaha taack  
Ab säger:
Allvarlig min du verkar va hungrig  
muaaaaaaaaaaah
Skicka den igen
Eller ne
Haha'
den sparades  
-    кιмвєяℓєє † säger:
vilken  
haha va söööt du är  
hahahahahah
jag e alltid hungrig xD
Ab säger:
Hahahah  
Fan också
Måste dra nu nu nu
Helvette
Dom e arga på mig nu haha
Vi kommer komma sent  
-    кιмвєяℓєє † säger:
bebis, loggain sen vi halv 10
Ab säger:
JAg e oxå alltid hungrig
Fan va vi ska äta togevah  
-    кιмвєяℓєє † säger:
peace & Love!
Ab säger:
Älskar mat och längtar till att få prata med dig igen
-    кιмвєяℓєє † säger:
togevah? va de
Ab säger:
Peace and muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuch love    
-    кιмвєяℓєє † säger:
sammmmaaa längtar redan  
Ab säger:
Together menar ja g
-    кιмвєяℓєє † säger:
aah ahahahahah xD
aaaaa fan ouuuf vi kommer ha de bäst!  
Ab säger:
HAHAH
-    кιмвєяℓєє † säger:
muuuuuuuuch love for u too!  
Ab säger:
One month babe one month  
Pussar och kramar och mkt kärlek
Puss   
-    кιмвєяℓєє † sa (18:28):
samma till dig älskling   muuuuuuuuuuah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0