tankar

Det e mycket som snurrar runt i min hjärna nu.. massor av tankar på aaallt möjligt. Men de e så livet e. hårt. skitsamma.. om några dagar kommer A hem så då ska han berätta för mig va han skulle säga för en månad sen å jag får fucking panik för jag vill veta  va de e å va han egentligen vill me mig. oh:( tänk om han kastar mig för den där iraniern. kommer aldrig lite på killar då, kommer aldrig lita på va dom säger, Kommer aldrig mer lite på ord.
Nu e de sol äntligen, de spöregnade igår shit asså Sveriges väder.. vafan e de här riktigt skitzzzzzooo.. hoppas solen håller i sig, för jag vill ha riktig sommar!!
I helgen va jag me snoss de va mys, va hundvakt åt världens finaste pitbull-amstaff, Kowo. Kärlek till den hunden!
Idag aa va ska jag säga, lyssnar nu på Gentleman - it no pretty. Jätte fin låt. :)
LOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0