Second day at 2011

Gomorgon!
Nu har jag lovat mig själv en sak.. Jag ska blogga om någonting varje dag! :D
Tex idag vill jag få med någon vän och dra någonstans, pallar inte sitta hemma och tråka hela tiden. Kanske ta en fika, titta i affärer, jaa nått sånt!

I Maj ska jag och min familj + min älskade halvsyster Snossefin åka till LONDON! Gud va jag längtar! Fast jag inte ska göra de för då kommer inte nått hända.. men kan inte låta bli lixom..
Jag kommer att ta jätte mycket kort och så! :D så ni vet..

Från det ena till de andra..
Jag har äntligen laddat ner spotify nu så slipper jag dela me syrran. Usch hon e så.. vet inte va jag ska säga.. egoistisk? aa de va rätt ord!

Nu ska jag kolla lite på facean sen duscha och iväg någonstans! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0