First day at 2011

Tråkig nyårsafton jag hade. Hemma med halva familjen å hade ont i huvudet..
Men de kanske tyder på ett bra år! Vilket jag verkligen hoppas på..
Sitter nu vid datan, hoppar ibland till TVn där Patrik 1,5 rullar på 1an tror jag. Den är riktigt bra den där filmen, rolig också.
Jag har tittat en del på "Unga mammor". Tycker faktiskt dom är väldigt starka. Läser 2 bloggar som jag är helt inne i nu, jätte bra är dom. Ena har fått barnet och hon är bara 15, den andra väntar tills i april någongång.
Intressant att läsa om unga mammor, va dom tycker och tänker. Vill själv ha en liten bebis. Det vore så underbart och mysigt..
Min kompis är gravid också, bara 19 år. Världens snällaste, hon kommer bli en toppen mamma med sina ödmjuka sidor. Kommer ställa upp för henne 100%.

Nu ska jag göra varm choklad till min syster och mig, fick dåligt samvete för att jag inte gav henne datan nu.. Typiskt mig. Men man lär sig av sina misstag.
Vi hörs väll imorgon antar jag!




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0