Fifth day at 2011

Då sitter jag här morgontrött, känns som jag kommer somna snart..
Idag händer inte så mycket tror jag, kommer nog vara hemma och packa å fixa lite, ska till pappa igen.

Jag älskar min systers jobbarkompisar, dom är så jävla roliga! "Människobowling" står den ena och säger medans dom andra inte fattar nånting och bara står å kollar snett hahahaha. Man går alltid där ifrån med ett leende!
skulle börjat jobba där, men vet inte riktigt om det är min grej faktiskt.. VILL lära mig men de verkar komplicerat, nu säger min syster å alla som jobbar där att det är lätt, men jag vet inte riktigt..
Nu ska jag försöka laga nånting att äta, sen vill jag spela GTA :)
PUSS



Tänkte börja med "Dagens ord till en syster"

"En syster delar minnet från igår, glädjen från idag och förhoppningarna för imorgon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0