Eighth day at 2011

Dagarna går fort, de känns som hela december har flygit förbi..
Snart börjar skolan igen, ska bli kul och få ett liv, lite annat än att sitta hemma och sova bort dagarna.
På söndag ska jag och min bror till min skola för att hänga me några å se på brandbilar, han är så förtjust i de.. :)
Nu ska jag snat äta lunch, sen får jag se va som händer idag. Det blir väll hemmasittatråkdag igen..
Kanske möter snoss sen.
Oh! jag glömde säga en sak.. Igår beställde jag ett par skor som jag alltid har velat haft och dom fanns i 36!! För mina matsumoto 3 st 37 är lite förstora.. men de skiter jag i, dom blev svarta och dragkedjan där ba, sååå fina!

 själv typ dör jag för dom..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0