23 januari 2011

länge sen jag bloggade nu.. jag som hade lovat att blogga om något varje dag, men allt blir tråkigt när ingen läser eller kommenterar.. så de blir som de blir.
Helgen har varit mysig, lugnt å bra. i fredags va jag hemma bara tog de lugnt me syster, i lördags samma fast åt middag me Bellos å Amna å Umme :) de va fett mysigt (= we must do it again!
Sen idag då.. söndag.. så jobbade jag från halv 1-halv 5 ungefär, de va lite roligt å komma igång igen, andra gngen jag jobbar i år då på samma jobb. ska samla ihop lite pengar för att köpa en skinnjacka jofama by Kenza. den är super snygg.. kostar runt 1800 tror jag. men de e fan värt å betala ska ha den bara!

N tänkte jag försöka designa om bloggen igen, den ser så tråkig ut..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0