Dag#vet inte vad

Hallojsan, de va ett tag sen.. nu ska jag uppatera igen då.. va jag har gjort å så.

Jag har köpt en dammsugare! Skitnöjd, längtar typ hen efter skola för att dammsuga hahaha! En lila liten plutt



Jag va i stan me Eveluna för inte så länge sen, vi gick mest runt å drev. Så här såg hon ut..

Sötnosen (:
Sen kommer ja då, snyggare än Reinfeldt tillome!

ve mina lår ser fucked up ut, men jag skiter i de.

Vi åkte spårvagn, första gången för henne å andra för mig :)


Å när vi väntade på den så såg vi en ful gubbe på en plansh. Så Eve spotta han rakt mellan gaddarna! haahhaha


Sen åkte vi till kallhäll efter å vi va jätte snoriga verkligen, Eve snöt sig å slängde iväg pappret å de hamna så skillat! HAHAHAH HUR LYCKAS MAN!?

... så vi stod å asgarva typ 5 minuter :p

Sen mötte vi på Grodanboll, han skrämde mig. Men jag sket i de å tog ett fotto på sötkorven


hon slagga hos mig, så dagen efter gick vi en prommenad å här e vi! "dagens outfit"

(Jag svart,hon grå,(fast allt e mitt, hon fick låna)

Vi åt mat, så jävla god. Makaroner å köttfärssås


Till efterrätt bakade vi en kladdkaka, min speciellt ;)

..asgod åxå

sen satt vi å kollade på BJÖRN GISTAFSSON, så jävla rolig! vi dog av garv hela tiden..


jag åt då världens sötaste Marabouchoklad, asgullig


De va dagarna me Eveluna! Love <3



Över till dagarna me Snossish.

Började me att vi pratade i tel i 2½ timme, jag tog mig en prommenad å såg då världens största skalbagge! jag överdriver inte.. jag blev jätte rädd!


Sen min snoss å jag, sötast på jorden, så gullig bild. jag bara älskar den!

jag ser ut som en köttbulle, men tänk inte på de ;)

Ja, måste säga att hon passade faktiskt i mina nördbrillor! Du borde skaffa sånna snoss!

å som vanligt ska jag förstöra bilder..

vi va på konsert. Våran gamla musiklärare Tobbe spelar i Järnmalm, duktiga faktiskt.. så här satt vi å vänta på att dom skulle spela.


Sen började dom :D

(Tobbe e han som sjunger)

Efter de åkte jag, snoss å André till Mörby för att sedan ta samma buss tillbaka, så fick vi 2 kompisar :D hahahah vi hade seriöst AStråkigt, så de blev lixom roligt.. :p


De va dagen me snossiposs. Kärlek! <3



Sen i söndags då så va jag å jobbade. Min brax sjöng å dansade till MJ


Å sedan spelade luftgitarr, grym lirare dedär......


Sen tog han en paus, blev för jobbigt. Så jag bjöd han på apelsindryck å kokosstång

min bebe me kokos på munnen :p
Min sötaste älskling. Bästa bror man kan ha, så underbar. Love u så mycket så de gör ont. <3

Å Jag stooooorstädade mitt rum, resultatet efter dammsugning å plockling på rummet..




Supernöjd!

Nu ska jag vänta på att Eveluna kommer, vi ska baka sockerkaka å kolla på film. Awesome!

/Kimbelee

Kommentarer
Postat av: snossi

Fett fint rum du har snossiii!!

O du e fin såklart <3



Pussssss vi måste ses i helgen någon dag lr nåt, fast ja kan inte i veckan :( e sjyyyk... :(

2010-09-22 @ 13:26:51
URL: http://funnyhowloveis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0