sjuk-mot bättringvägen

då blev man sjuk igår, de va innnnte roligt igår, sov hela natten sen vaknade jag kl. 7. Sen somna jag om till 12 drack vatten somna om till 4. Sen va jag vaken å somna 00.15.
Jag va helt orkeslös, kunde inte röra mig från sängen, hade så ont i halsen att jag inte kunde svälja. Nu e de tackålov lite bättre.. Sitter å käkar en kanelbulle som min söta syster köpte till mig igår. Jag va så orkeslös att jg inte ens kunde äta den.. sjukt hahah!

Hoppas bara jag å Snoss blir friska tills fredag då blir de feeeeeeeett kul, först malin sen ska jag å snoss ut å ha de naaaaajsss :D

Nu ska jag inte skriva mer, kommer inte på nått.. föresten vart de ett tråkigt inlägg. men bättre en uppdatering än ingen alls :) KYYYYSS

Kommentarer
Postat av: snossi

ja läser alltid din blogg puff! uppdatera oftare :D puss

2010-10-05 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0