Hemma hos mamma en lite stund

Nu är jag äntligen hos mamma. Fy va jag har längtat..

Skulle bara uppdatera lite grann.
I helgen va jag me snossi å några till, de va awesome just då. Men de blir ju alltid dåligt efter. Aja skitsamma.
Dryga killar finns de gott om. Vi behöver å vill ha bra killar, behöver inte vara perfekta. Men nån som fattar å inte sårar..

Snart ska jag till skolan igen. Öppen skolgrej varje onsdag.. idag blire film, men jag ska bara chilla runt.
Bild på mig kommer in snart, en ny. Kommer kanske in ikväll jag vet inte får se(:

                  Ciaaaaao


PS. jag är deppig.

Kommentarer
Postat av: snoff poff

exakt bara då va de awsome

2010-10-20 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0