Ny bloggheader ??? :) + lite annat som hänt med min dag



Skulle den va fin?
Jag gillar den iallafall!




Var me mamma på hötogshallen idag, där köpte vi lite grejer. Som pasta, torkade frukter å lite till.

Vi börjar med "torkad mango"


Sen går vi vidare till "torkade tranbär"


Nästa främling.. "torkad ingefära"


Å vi fortsätter med "torkad cocos"  (min favorit hitintills)


Men vet ni vad.. här kommer den.. dom makalösa (om man kan säga så) goda, torkade JORDGUBBARNAAAAAA


Å så köpte vi lite pasta som ser ut som feta riskorn.. Muumms ;)


å mer pasta som e format som små bokstäver.. jag åt som idag, Godare än dom ser ut!


å så.. vänta nu, kan man köpa en hand med R på? Nej de blev nått missförstånd här, BLOGGENS ÄGARE HJÄLP MEJ NU..   Okeeeeeeeeejjj.. fett tråkig jag e



En ny bild på mig iallafall :) Tagen igår innan läggdags, blev nöjd med den men de e nånting i oannan som stör mig.. kamerajävel! elr (mobiljävel)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0