bussjävlar..!

Stod å väntade på ingenting idag.. bussen kom aldrig. Den ska gå FRÅN MIG 16 över å 46, nu skulle jag ta 16 över, va där 10 över VÄNTADE tills 20 över, då hade de tydligen gått elr inte kommit alls. Fyfan va irriterad jag bliiiiiiiiir! >;@

Nu ska jag gå till skolan 1 timme efter jag börjat..
Menmen, sånt e livet.

Fyfan! Asså hur orkar han ens skrika när han står 1 halv meter framför mig. HUR ORKAR HAN?!?!!
Jag förstår mig inte på dig, ska jag ens göra de?
Den där resan till Italien vettefan hur den blir. Stannar hellre hos mamma.
Ena sekunden är du jätteglad å e på hur bra humör som helst. Men andra, jag förstår inte.. asså du brjar skrika från nowhere. Tillomed att jag frågar dig, "vad skriker åt?" men du bara går där ifrån. Moget som förälder,, nej!
Så jävla less på allting just nu. Förutom mamma, alex, mina vänner å min syster.<3

Jag hatar avståndet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0