Igår = BAD DAY!

Igår va jag då sjuk, fetaste huvudvärken, va nära på att svimma hela tiden, låg i soffan å hade så ont så jag nästan grät, fyfan! Inte en sån dag till, Tack! Idag är de då mycket bättre:)

Vaknade drykt halv 8 för att jag inte kunde sova mer, sov nästan 16 timmar igår. Så gick till datan å läste lite bloggar. En utan mina favoritbloggar har tagit en sommarpause:( Hoppas verkligen att hon får tillbaka sin bloggsakna!!
Min andra favoritblogg styrs av en snygg, braklädstil, rolig kille som heter Bave Amin, http://baveamin.blogg.se
Jag föredrar att ta en titt, den är humoristisk, mycket frågor å väldigt rolig! Dels många bilder på han :) Så denna blogg Gillas!

Nu ska jag spela lite GTA å ta de lugnt innan jag blir yr igen.
Ha de bäst, :)

En ny bild på mej

Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

fin du va =)

2010-06-20 @ 21:28:39
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0