Te å choklad..

Jag mådde dåligt så jag gick hem från skolan efter drygt en halvtimme..
Då va syrran hemma..... liten stund eftr när hon skulle gå så sa hon
"ge mej ditt busskort, mitt har gått ut"
Jag e inte så generös möt henne eftersom hon aldrig e de mot mej, så jag sa "
nej, du får köpa ett nytt, man säger inte så där om man vill låna saker.. fattat?"
hon blev sur å skrek på mej,
HERREGUD VILKET LIV I HUSET!!...
ojojoj, tror grannarna undrade va vi höll på me.. Pinsamt!
Jag skrek då tillbaka eftersom jag blev döv av hennes skärande röst eftersom jag bara stod en halvmeter ifrån henne. Sen gick hon som tur de va!!! UTAN mitt busskort:) *stolt*
jag vet att hon e galet sur på mej, men jag skiter fullständigt i de just nu, jag har viktigare saker att lägga tid på,

Jag gjorde te å tog en chokladbit till de, blev genast lugnare i kroppen, jätte skönt!
Sen kom min älsklingunge hem (Alex) Han gick direkt upp på sitt rum å spelade spel, *din lille spelnörd* men jag älskar honom ändå, mest på heela jorden!
En pyttelitenstund efter kom mamma hem så jag åkte till jakan å köpte ett par leoparsleggins på gina :) haha

Nu sitter jag hemma galen i Jay Sean. Oj, han e inte å leka me, så fin röst!<3
 

     (denna vecka kan bli dåligt me bilder på bloggen, ska visa va jag har köpt å lite nya bilder på mej nästa vecka)

Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Devin

Nawww, va fint sagt, du är så goo tack så jätte mkt (f)

2010-02-01 @ 23:09:14
URL: http://www.devin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0