Onsdag

Onsdag

En helt vanlig onsdag för mej då.
Men jag ska dra till skolan, så lite annorlunda e den, *not*
Får se om den blir lika rolig som jag förväntar mej :)
Fan, jag e jätte trött, vill bara ligga hemma å mysa hela dagen, på riktigt gos-humör. Önska bara att jag hade en kille.
Fast jag e så konstig ibland.. Just nu vill jag inte ha känslor för nån kille för att jag har så mycket tankar om mitt ex fast jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka honom. Jag förstår inte va jag håller på med. Jag lägger min energi å tid på nått som aldrig kommer hända. :/

Men nu ska jag inte va på depphumör, den här dagen ska bli rolig. Har bestämt det :)

Dagens låt : Darin - Sail the Ocean.
Dagen outfit : Leopardmönstrat linne, en ljusguld tröja över å vanliga jeans från Gina.

Nu ska jag sticka, ni får se min "outfit! sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0