Massa tankar

Jag sitter nu i sängen me min bärbara å har en jävla tandvärk :(


Å tänker en massa på Gravida tjejer i alla åldrar, från 14 å uppåt..
Själv vill jag ha en liten bebis, dom e så mysiga. Men e ju för ung. Elr ålder i hela saken spelar ingen roll, de e om man har erfarenheter å så man kan försörja barnet med. Det jag inte fattar e hur en 14 åring kan bli gravid. Vad tänker man med? Inte ens byxmyndig.. HerreGud! Okej 16, då e man mogen nog iallafall..


Å så dom där tankarna me killar å sånt.. Fan va tråkig "alla hjärtans dag", sämsta i världen, utan pojkvän å allt. Hoppas jag har en till nästa år!
Tänk en kille som e söt å skickar blommor å grejer, bjuder på middag, en hel myskväll! ooh :|
Jaadu.. å en liten bebis på de, alla 3 ligger i soffan å myser framför en rolig film å snacks efter en god middag.
Får väll fortsätta att drömma:)


En kort liten dikt jag kom på tidigare idag.

Familj är viktigare än Vänner
Vänner är viktigare än Kärlek
Kärlek är viktigare än Luft
Luft är det viktigaste som finns..
I hate love, while i want it' 

Bara för att jag nämde "vänner" så tänker jag på min vän, om hon nu fortfarande e min vän. Hon har inte hört av sig sen december. Jag måste höra av mig till henne om jag har tur så svarar hon. Inte ens på msn när hon e tillgänglig. Dålig stil tycker jag! Är ledsen över de, för hon va verkligen min bästa vän å nu plötsligt har hon blivit så kall mot mig :'(

Kommentarer
Postat av: maliizz

ja asso min bror kallade mej d när ja va liten:P

tack föresten=)

2010-02-15 @ 10:55:42
URL: http://maliizz.se
Postat av: Sevinc

Haha ni är konstiga fattar inte ens Vad ni kommenterar för något. ^^ aJa älskar er, ni är dom jag kan lita på :-)

2010-02-15 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0