,Encore Otra Vez One More Time

Babygirl i'm so sorry, and it hurts me so bad....... *sjunger*

Fan va han a bra asså! Idag ska han va me i Melodifestivalen med låten "You're out of my life". Det kommer gå bra för honom. Jag har en känsla av det bara :P hahahaha..


Snart ska jag äta kalops med mandelpotatis :) Egentligen va jag inte sugen på de, men jag får äta de som bjuds:)Glad att jag får nån mat iallafall.




Kom å tänka på mitt ex. Vet inte varför, fick en bild av han i mitt huvud när han skrattar, Jag saknar dej:).



DANSA, jag vill kunna göra danshall, titta på http://www.youtube.com/watch?v=mfzFQIAyOWY
Fast bara en del av grejerna, massor e fult å massor snyggt, elr så vill jag kunna street, Jag kan om jag vill, måste bara öva :)




Hos pappa = bildbrist så ni får en gammal :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0