CHOKLAD...nånting :)

JAG KÄKAR CHOKLAD...nånting DE GÖR INTE DUHUU :D men nu ska jag sova :P hahhah jag har varit skitseg idag.

Först skulle vi till hötorgshallen å titta litegrann me några klasskompisar, de va roligt, jag ÄLSKAR PASTA! så jag å mamma ska åka dit å köpa pasta nångång, å nästa vecka, med elr utan min Malin, ska jag åka dit å köpa ingefära till min underbara mamma, de e bra för hennes leder å jag vill att hon ska må så bra som möjligt. Ett liv utan min mamma vill jag inte ens tänka på..!

Sen åkte vi till skolan, chillade åt lunch, hade idrott (PINGIS) skiiiitkul, jag vann över 3 killar :D WIIHOO, i'm the king;) sen missade engelskan för att jag satt å snackade me kompisar MYCKET roligare:)!

Imorgon ska jag på inflyttningfest hos Josefin:) Ska bli mycket trevligt:)!

Här får någon som vill kolla en bild på munkar. Jag e hungrig..


Kommentarer
Postat av: maliizz

åå va den imorn? :)

2010-02-26 @ 00:00:55
URL: http://maliizz.blogg.se/
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

tack så mycket :)

2010-02-26 @ 21:50:57
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0