BULLBAK

Shenixen,

alltså.. nu e de ju såhär.. en måndag utan bullar.. de finns ju inte i min hjärna:)
Så nu står dom å fluffar till sen lite redo för att bakas ut:) MMMMMMMMM

Måndagen har varit soft, skola som vanligt, har varit på riktigt hyper humör.. ojojoj! sprang runt i skolan med hjälp av sinet. Jag tog hennes nyklar Å mobil å hon sprang efter, hon vart helt slut.. TACK SINET :D

Helgen.

Fredag :
Skolan som vanligt å sen hem å mötte Sumera hon sov hos mej heela helgen:D
Snackade me Fabian på kvällen sååå rolig xP

Lördag :
Vaknade, fixa oss stack sedan till kista å sen på väghem tog vi spångabussen å tog tåget därifrån:) sen va vi kvar i jakan rätt länge

Söndag :
Chilldag bara, Sumera gick hem till sej för att fixa sej, sen va vi i jakan, där mötte jag malin å senare kom Sumera.

ChillChillChill




Bakom denna bild gömmer sej ett lager fullt av skratt..
Men jag e så snäll så jag bjuder på den :D


Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0