2 hål i örat till:)

Skolan idag, kom bara 5 minuter försent :D  Malin följde me! :D<3
Sen åkte jag till KiStA å tog 2 hål i örat :D blev sådär nöjd..



Min mobil LAGGAR SÖNDER jag bet en spricka i den, igårkväll lyssnade jag på musik å den stängdes av från NOWHERE! när den startades om igen tog den bort bilder å musik automatiskt, dom BÄSTA låtarna, FINASTE bilderna.. FUCK DEN NU! Oh så jävla sur! Ska lämna in den på lagning innan jag åker till Italien:) Hoppas jag..

Nu har jag precis käkat pizza så jag sitter å latar mej:)


Ska försöka hitta på nån text å skriva här:):)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Samira

Hej!:D

Kolla gärna in min blogg och komentera!<3



//Kram

2010-02-13 @ 18:50:19
Postat av: Anonym

lovedevin.blogg.se

2010-02-13 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0