uppdatering för er som läser

Igår va jag me min bästaste vän Josefin i jakan på Burger King, senare kom André dit å gjorde oss lite sällskap.


bilden e inte från igår


Idag va de skola igen!
Fun, nej. Verkligen fel dag för mej! Började rätt okej, slutade kaos :( fyfan. usch, killar e verkligen skit.. dom e bara snygga, inget annat.
Ska sluta kriga för kärlek, ska sluta ha förhoppningar, ska sluta tro, ska sluta lita på killar, ska sluta me allt. De känns nu som jag bara kan gråta. Har inga känslor kvar, inget hjärta.. förjoppningsvis har jag bara botten av den kvar, så den kan pumpa blod åt mej, annars dör jag ju.. men de skulle inte va nått fel.
Oh, de känns som jag kommer gråta såfort nån höjer rösten åt mej, elr nuddar mej bara. Jag e så känslig å e verkligen fel person att leka me. Speciellt me känslorna.
Jag kan inte sluta tänka på dej.. du dyker fan alltid upp i mitt tröriga huvud. De e katastrof.
Nu ska jag hem till min mamma som e sur på mej å jag på henne, VILL DÖ JUST NU! PALLAR INTE MITT HORLIV! Så less på allt!!
hejdå för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0