Konstigt nog..

Jag gick till skolan idag, bättre me huvudet :) skönt.
Men va fett seg, efter skolan träffade jag foofie, sen åkte jag till Malin å vi drog hem till min baba för att lämna min väska sen gick vi en promenad till centrum. "Konstigt nog" kan jag inte gå in i en affär utan att få ångest elr köpa nått. Så jag köpte 2 tröjor. En t-shirt, grå å vit randig och en plastig svart skiitsnygg tröja. Bild kommer såsmåningom :P
Just nu e jag hos baba så ni vet hur de e, de funkar inte att ladda över bilder från mobilen till datan. Jag Hatar att de inte funkar!


Ville åxå säga att Malin är den Bästa <3

Kommentarer
Postat av: maliizz

söötiz<3

2010-04-27 @ 20:10:46
URL: http://maliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0