Haft en jätteskön dag :))

Igår hade jag Malin här, vi åt fläskfilé, yasminris och nån god sås vi hittade på själv:))
Sen satte vi oss vid TV;n och drack Cider samt åt choklad och godis.. Mmm:D å snackade om allt, ja kan verkligen snacka om allt med Malin! Sen somnade vi i min sköna soffa, vaknade av min J***A fågel som skrev, hon skriker inte vackert om man säger så, de skaver verkligen i öronen! Fråga Malin ska vi se vad hon tycker om henne.. hahahaha
Men när vi vaknade, gjorde oss i ordning för att sedan åka ner till jakan å käka Burger King å där mötte vi Johanna och Tommy mer Bogge å Vofflan (Saga å Alva) dom e sötaste tvillingarna ja sätt, ja lovar!!
Vi fick sendan ta dom och gick runt lite i centrumet medans dom gick å handlade. Sedan kom Tommy och hämtade Bogge å Vofflan, de va länge sen ja träffade dom, ja gillar å va barnvakt åt dom, dom e så söta å roliga:))
Men efter de åkte ja å malin till veddesta å kollade på baby1 sen tog vi bussen till babyland å babyproffsen för att titta på vagnar, ja tycker att vagnarna har blivit fulare å oskönare med åren, dom e så stötiga å små hjul, ja vet verkligen inte va människan som designar barnvagnar me tänker i dagsläget.. ja ska designa min egen barnvagn iallafall när ja får barn, stora hjul, den ska va mysik å ligga i, gunga å vagga barnet lätt på ett skönt å bra sätt, snygg å bra kvalitet! :)) haha, de va min åsikt om barnvagnar iallafall,
Nu ska ja käka upp min äppelpaj från donken å sedan gå å lägga mej, e jätte trött, hehe:I
Ha de så bra! Kram <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag håller verkligen med dig.. barnvagnarna nu ser antingen ut som en pall med hjul, eller ett rymdskepp.. suck.



Jag tycker det här verkar ha varit en fett najs dag, precis i min stil, haha.

2009-09-14 @ 13:34:52
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Oj såhär i efterhand minns jag inte. Jag är en blogg lurkare så jag klickar överallt på bloggar och kommer in på nya så jag minns inte exakt, förlåt Dx

2009-09-15 @ 05:08:16
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Johanna - Sagas & Alvas mamma

Saga kan vara lite svår ibland men hon är bara svårflörtad ;)



Kameran kostade... 5500 tror jag. Med försäkring 6000. Helt klart värd pengarna :)

2009-09-15 @ 21:42:43
URL: http://johannastwins.blogg.se/
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

äh de blev bara gamla vanliga brun, den ja hade hemma!=)

2009-09-17 @ 21:49:42
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0