Trettonde Januari - 2011

Gud va skönt, klev precis ut ur duschen. Ska torka håret, sen lägga mig i sängen, upp imorgon, platta håre, fixa mig å gå till skolan. Älskar att lägga mig ren å fräsch!
Idag har inte hänt så mycket, va i skolan me mina high heels, många fina kommentarer (=!

Imorgon e e fredag, äntligen! Hårt me skola ibland, dom tidiga mornarna tar på mina krafter haha.
Imorgon ska jag hem direkt efter skolan å Äntliiiigeeen börja fixa mitt rum!!
Ner me allt, jag ska verkligen blåsa ut heela rummet, allt förutom min lampa som jag älskar å golv å tak=)
Tapeterna ska bli (va jag funderar på nu) , chokladbrunt, nougat å en annan nyans av brun å en leopardvondvägg. Vore så jävla nice. Sen ska jag ha röda detaljer i rummet, som tex, kuddar, ljud, påslakan å kanske någon fin blomma.
Ska bli så kul, jag känner verkligen på mig att jag kommer bli nöjd!

Jag längtar tills sommar.. vill träffa malmökillen, ha fina sommaroutfits å bara njuta av sol värma å massa glass. Fy va härligt.
I maj åker min familj å Snossefin eventuellt till London, har aldrig åkt dit men skulle jätte gärna vilja åka dit. Kommer ta massa kort å bara ha roligt :D

Nu väntar sängen, men innan ska jag borta tänderna.
Jag skriver mer imorogn,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0