Seventh day at 2011

Hej jag är hungrig, ville bara att du skulle veta de =)
Nyvaken, hungrig som sakt sitter man här framför datan.. Tänk om inte datan hade funkat, eller ännu värre om inte datan hade funnits! Undra va folket skulle göra då. Ingen facebook, inget blogga, ingen spotify, ingenting!
Jag vet inte va jag skulle göra iallafall. Ha ett tråkigt liv.
Jag har faktiskt suttit och funderat på vad som händer 2012.. Kommer jorden gå under? Va kommer hända egentligen?
Jag får en konstog känsla när jag tänker på de och när jag tänker på vad kommer hända efter döden? Jag HATAR den där frågan, blir de svart? Finns de ett liv efter döden?
Jag blir så nyfiken..
Dö kommer vi alla göra nån dag. Men jag vill leva mitt liv, skaffa familj, få bra jobb, bra ekonomi. Jag vill ju hinna uppleva de mesta också, åka mycket utomlands. USA är mitt stora drömresemål. Och efter de Kina.

Nu kommer jag inte på så mycket mre att skriva, njut av de som finns :D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0