Elfte dagen på 2011

Funtar på att sluta blogga. På riktigt den här gången =)

Idag va jag i skolan försov mig som vanligt, tappade bort mitt vasselin som inte går å å tag på längre. jag vill dö. sen mötte jag syrran å hennes trevliga kompis i stan gick runt där åkte sedan till skäris för syrran skulle hämtanån nagelolja som tydligen hennes chen hade slängt. *andas* han hade sina söner me sig, jag dör så fort dom e där, dom e så jävla söta. på gud väärldens sötaste! Dani å Anton. 9 och 2, 2 åringen vill jag köpa. han sprang fram till mig å ville upp i min famn, jag kramade dani å tog upp anton, han pussade på mig så fort jag bar upp han å så kramade han mig jätte länge, stog bara å kramades. MYS! Dom är också mycket bra uppfostrade, trevliga! De e vääldigt ovanligt måste jag säga att en 2 och en 9 åring säger tack för de minsta lilla, tex. va fin tröja du har, hur mår du då svarar som bra tack. man smälter, ville bara säga de. Pussar till dom.
Jag sprang efter anton in till br han skulle tydligen kolla på bilar, va helt fashinerad typ haha så himla söt, bad om sin egen hjälp till en kille som jobbade där, han ba "kom kom, bilar" å han som jobbade där följde efter och jag bara skratta haha, han snackade en stund me honom å sen gick där ifrån å jag efter. Jag älskar dig Anton, du är bäst.
Nu ska jag kolla på film så
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0