tröööött

Nu är jag vaken :D
Ska till skolan inom en timme.. bussen går 20 i 10. Kommer komma en timme försent :( aaajjaj!!
Men ska ta hem grejer så jag kan plugga idag. Sen ska jag fixa mitt rum å SEN min blogg!
Men då hörs vi när jag kommer hem...

justeee, jag bakade godaste kladdkakan me mitt egna recept i förrgår, fyfan  vad god den blev. Maraboubitar i... MMMMMMMM



Ska fan be om att jag får plugga om politik i skolan :p bara för att de e så himla tråkigt. Men jag måste lära mig nånting..
Jag har aldrig varit intresserad av politik, kommer t.ex rösta på Centerpartiet för att de jobbar en snygg kille i jakobsberg.. så tänker jag där liksom :p hahaha
Eller Piratpartiet, då kan man ladda hem grejer igen! De tycker jag är bra. Miljöpartiet, (då försvinner Reinfeldh) Ja.. men t.ex, inte sådär värsta smart.. men ändå! Ett tänk funkar ju alltid. :))

Vi hörs vidare när jag kommer hem. Ska plugga så pennan glöder idag. Jag har lovat mig själv att denna termin/år till skolavslutningen ska jag pluggapluggaplugga för att sedan söka vidare till ev. frisör eller fordon. Nått utav de är min grej, de vet jag.

HejdåSåLänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNOSSI vilken gullig header! LOVE U!

2010-09-06 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0