hahahaha

nuuu har jag panik, ska hinna skriva ett litet inlägg, kolla facebook å bilddagboken innan kl. 11 för då stänger min data av!!

iallafall, idag va jag me snoss å frasse å mötte simon i jakan. sen drog jag å snoss me hennes mamma hem till henne å käkade tacopaj, ÄLSKAR DEN! å kolla på film, de blev "Linas kvällsbok" den e faktiskt bra, men dåliga skådespelare dock..

imorgon e de fredag, då blire krök elr nått :) i helgen ska vi åxå fira helloween, de blir Tha Gääng tror jag, å dom består av Mig, Snoss, Fräz, Simon å Danne :D va förut Sem.. men han e kastad tror jag.. elr snoss??
nu ska jag kolla dom andra sidorna, skriver nog lite mer imorgon, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0