Städat å fixat lite

Blandannat har jag städa mitt lilla akvarium, de behövdes.

MIN RÄKA SYNS PÅ DEN GRÖNA BOLLEN!! å lite småfiskar :P



Lite bilder efter städningen :)

Lite mer bilder tagna under kvällen.

Kiwi gjorde mej lite läskigt sällskap, hon verkligen höll ögonen på mej! :P Läskig fågel dedär..
(fast dock gillar hon inte kameror, speciellt inte dom me blixt)

även där höll hon ögonen på mej..
här kommer en närbild (Dåååålig zoom)



De va en jävla massa bilder på Kiwi, nä nu fick dedär bli den sista (tyvärr AHAHA)


Vanligaste hemköpamaten blev då som vanligt salladsrulle med vitlökssås utan ägg, ost å räkor :)
Skitgod!!

En turkisk cigg, fett liten va bara tvungen å ta kort hahaha :P


å sist men inte minst, min kattiga lilla vän Ufuuuuuuk :) hahaha
(dont kill me fofo)




Nu ska jag ändra min bloggdesigne, å försöka ändra hela min blogg :)
Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0