Mamma, äntligen e du hemma :D

Igår förrgår träffade jag Josefin, min gamla vän. Saknat henne mycket.
Vi gick bara runt å la undan grejer på olika affärer haha :D
Brillorna på bilden har jag köpt nu :D!




Fredag blev misslyckad, Ha-Ha!
Ingen jävla majbrasa hittade vi till, typiskt. Jag, Malin å Foofie åkte runt å letade, kvarnen va död, kallhäll (stäket) gick bussarna en gång i timmen å vi kom precis när en gick så den gick efter en timme så vi tog tåget tillbaka till jakan å åkte framochtillbaka me bussen till barkarby. Jag tror jag börjar gilla en kille.



Mamma å Micke kom från Turkiet idag, dom har varit där å spelat golf å haft de bra. Mamma kom hem me lite godis till oss barn :)


Jag älskar dej mamma, mest av allt! <3


Haha, jag å Lee fick varsin liten dricka, jag fick den lilla, för jag e för liten egentligen, men mamma tyckte den va så söt, så hon kände sig tvungen att köpa en till mej åxå haha :D


Twix, KitKat, Daim, Toblerone och fruktkola. Ska smaskas ikväll :)!


(Förlåt för dålig bildkvalitet, men jag har inte den bästa mobilen...)
Jag ska bannemej köpa en riktig system kamera !!!!!!!!!!!


Maamma tog me en meny från Turkiet, där de råkade stå mitt namn på, haha :) "Mutfakta kim var?" Svenska = "Vem är i köket idag?"



Skriver kanske ett inlägg lite senare, nu ska jag  bara ta de lugnt, kanske spela lite spel på PS2. :) Ciaao

Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

tack =(

2010-05-01 @ 23:07:25
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0