..

Igår sov malin här, vi lagade god mat å skrattade hela kvällen, samt lite depp. Meen de ingår.. När vi vaknade så fixade vi oss sen drog vi till S&A, sweet!! Vi åkte till jakan å käkade på burgerking, ROOOOLIGT!!!

Idag;

StädaStädaBaka :D! Lite kul ändå, skönt å städa me musik. Fast jag är på depphumör.. usch

Mitt dröm inatt va så sjuk..
Jag drömde att jag försökte ta mitt liv, jag la mig på spåret med knivar mot min hals, men sen när tåget kom så vaknade jag, de va mitt i natten, jag kunde inte somna om för ajg ville inte drömma om samma sak igen. Men jag somnade..

Undra hur denna dag ska fortsätta. Ska iallafall träffa farmor för hon åker hem till Italien imorgon..

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0