detta gav mej ett leende på läpparna..

-          SEVINC SENER /   säger:
Ett norskt forskargäng forskade om spindlar...dom la en spindel på bordet och sa : gå , då gick
den ..
sen drog dom av benen på spindeln och så gå..då gick det inte .
efter det konstaterade dom att spindlar utan ben hör dåligt.
'                 K' † säger:
HAHAHAHAAH
en till
-          SEVINC SENER /   säger:
vadå
'                 K' † säger:
en till såndär
-          SEVINC SENER /   säger:
Varför denna hysterin kring Gösta Bäver? Han är ju totalt talanglös? Jag har verkligen försökt gilla honom men det går bara inte! Och killen har 150 miljoner plays på youtube??

Sara och Anna (blondinerna igen) stod och tittade på en helmåne.

"Så många det måste bo på månen, säger Sara."

"Ja, men vad trångt det måste bli när det är halvmåne, svarar Anna."
blondiner (Anna och Sara) diskuterar möjligheterna att flyga till solen.

"Det blir nog för varmt, eller vad tror du Sara?"

"Nej, inte alls har tänkt ut en plan. Vi flyger på natten." //L
hashahahahha jag döö
jag döör
'                 K' † säger:
HAHAHAHAHAHAHA
riktig blondiiiii asså xDDDD
-          SEVINC SENER /   säger:
hahahhaha
ni som går i skolan och vill jävlas med läraren. Läraren frågar om vad din pappa eller mamma heter då säger du ditt namn exempelvis "Svensson utan Q" varpå läraren snabbt kommer påpeka: Det finns inget Q i Svensson. DÅ säger du: Jag sa ju det!!! //L
Flickvännen: Älskling, kan du inte sluta dricka för min skull ? - Vem fan har sagt att jag dricker för din skull ?
Varför är norrmännen så platta i nacken? Varje gång de ska dricka vatten så får de dasslocket i huvudet..
'                 K' † säger:
jag fatta inte den sista  
-          SEVINC SENER /   säger:
hahahah dom dricker från toan eller något
Varför är norrmännen så platta i nacken? Varje gång de ska dricka vatten så får de dasslocket i huvudet.. //L
den va
'                 K' † säger:
aa
-          SEVINC SENER /   säger:
Vet du varför norrmännen aldrig kommer fram till Göteborg?
'                 K' † säger:

-          SEVINC SENER /   säger:
Ja, några mil innan Göteborg står det Backa.
Vet du, varför norrmännen får olja i ögonen varje gång de steker fisk?'
'                 K' † säger:
hahahahahahahahahahah fett skön me gbg xDXDDXD

-          SEVINC SENER /   säger:
hahahahah jag vet
I kokboken står, att man skall hälla olja i pannan.
'                 K' † säger:
HAHAHAHAH
-          SEVINC SENER /   säger:

'                 K' † säger:
moore
-          SEVINC SENER /   säger:
Svensken till norsken:
- Odd, du har tagit på dig rocken bak och fram.
- Du vet väl inte åt vilket håll jag tänker gå? //L
Vet du hur en norrman kontrollerar om en svensk tusenlapp är äkta?

'                 K' † säger:
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA första xxxxddd

-          SEVINC SENER /   säger:
XD  
Han viker den fyrdubbel och bankar på den med en hammare. Sedan ser han efter om Gustav Vasa fått några blåmärken.
'                 K' † säger:
hahahahahahahahahahahahahahahah
-          SEVINC SENER /   säger:
hahahah jag vet  
'                 K' † säger:
moooree  
-          SEVINC SENER /   säger:
En blondin sade till sin pojkvän: Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 20 kronor bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!- Dummer, han
ville ju bara se dina trosor!Nästa dag: Idag träffade jag en  mycket snäll kille som gav mig en glass bara för att jag skulle klättra  upp i ett träd!- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!- Ha-ha, idag lurade jag honom, jag hade inga
XD
'                 K' † säger:
hahhahahahahaa den va kön xD
-          SEVINC SENER /   säger:
hahahahahhahah jag vet
hittar från fb
Mannen:
Jesus, jag ska bli nästa Hitler. Jag ska döda alla judar och en clown.

Jesus: Varför en clown?

...Mannen: Ser du?! Ingen bryr sig om judarna! //L
'                 K' † säger:
hahahahah
den va groov xD
-          SEVINC SENER /   säger:
:C
D
'                 K' † säger:
more, jag ska käka, skicka många så jag kan läsa sej  
-          SEVINC SENER /   säger:
vem är du ? vaddå vem är du? DU addade mig ditt kioskmongo
han har skrivit ganska många

fan sidan
En brunette och en blondin var ute och promenerade när brunetten
plötsligt utbrister:

- Åhhh, titta en död fågel!

... Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften och frågar.. - VAR?



Sevinc, Tack för att du finns :D xD
♥♥


Kommentarer
Postat av: Sevinc Sener

Haha lungt du också tjejen :-)<3 haha det är bara du som förstod dom xD

2010-05-26 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0