Hallå där kött å blåbär..

Jag ska börja hela inlägget me att jag såg SHAN BANAN igår! :D skitsnygg♥♥
Sen går vi över till idag, jag träffade www.Devin.nu på hans jobb, riktigt gullig :D å förra helgen träffade jag www.fabianmaamari.blogg.se på hans jobb åxå, åxå riktigt gullig:D
Iallafall..
Fredags va de skolavslutning, dåligt väder, kom en timme försent, egentligen missade jag ingenting, lite sång i klassrummet å tårta, men de fick jag sen mohaha, sen drog jag hem, träffade Malin på kvällen hon sov över hos mej å hade roligt :)..
Idag så blev de först graninge, vi jobbade i cafét där istället för Momo som skulle på bröllop :) de va jätte kul, vill göra de fler gånger!!

Sen drog vi till Outlet gick runt i några affärer, bla. Babyland.. såg en skitfin barnvagn jag fastnade för, vill verkligen ha en liten gosig bebis :( nununu.. de va en Emmaljunga, svart skinn, skön "gungning" om ni förstår.. sen va den verkligen.. utan att överdriva, finaste barnvagnen jag har sett.
Sen sökte jag"16 och gravid" på google.. fick fram många resultat, tog på en å läste, hon tyckte de inte va så jobbigt att va ung mamma å en annan säger att de e jobbigt, jag tror jag skulle bli en bra mamma, för jag gillar att hålla på me småbarn å så. Ska faktiskt sommarjobba på dagis i 3 veckor, ska bli skitkul!
Edilian, Milo, Keddie, Enelah, e mina änsålänge favoritnamn på barn:)

Nu vet jag inte va som händer, tänker väldigt mycket.. som som vanligt, menmen sånt händer:) ska inte deppa för de. Vill ta en långprommenad, men inte själv, å ingen typ kan.. så jag får va hemma å käka glass elr nått.
Skriver kanske ett inlägg senare, får se..

Hejdåsålänge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0