Dag2PåDagis

Idag va jag me stora barnen iallafall.. vi va ute i skogen å träffade skogsmulle haha, fick skitgoda chokladbollar å päronsaft :) men jag hoppas att jag får va me dom små imorgon.....
Men jag har fått 3 favoriter redan :P av dom stora. Å de e 3 killar :) dom heter David, Alfred å Henrik. 2 bor på min gård, David å Henrik. Så söta.
Alfred å jag krockade i dörren imorse, sen dess har han hängt efter mej hela dagen. Han ville sitta knät, spela spel, hålla handen å gosa :) å inte nog me de så sitter han å kollar på mej me sina stora vackra blåspräkliga ögon jätte länge å barak ollar å ler :) jag smälter
David e mer bustypen, han springer runt å skriker å sen sätter han sig ner för att andas å spela lite spel sen springer han iväg igen. Men han kan va gosig han åxå! Så himla söt.
Henrik e mer av båda, han e väldigt mycket för att sitta å ta de lugnt å litegrann för att springa runt me David. Han e verkligen jätte trevlig, han säger "Kim.. kan jag be å få mjölken" *jag ger honom* "Tack så mycket Snälla Kim" å sen säger han "De e trevligt att höra sånt, du e jätte fin Kim" SÅ SÖT!

När jag kom hem va jag nära på att ramla ihop, hade så himla ont i huvudet, ryggen å högra lungsidan.. de känns som om alla mina kotor i min rygg ska ramla ihop, de känns jätte obehagligt :( Hoppas jag blir bättre tills imorgon. Nu ska jag lägga mej för att vila litegrann.
Nu vill jag ha sol å värme! vart tog den vägen!!? de va inte allt roligt att va ute idag, alla frös å ville in. Men typ ingen fick.. dumma fröknar!


ska försöka ändra min text här på bloggen, den e inte alls rolig å läsa, så krongliga bokstäver, små å allt..
Får be nån om hjälp:)

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0