Dag 1 på sommarjobbet :)

Då va dag 1 avklarad!
De va lite småkul ändå :P Fick va me dom större barnen idag, imorgon blir de småttingarna, de blir roligare :D
Har inte så mkt att skriva just nu, men när jag har fått pengarna ska jag shoppa 3 saker, de e absolut viktiga saker, (för mej), de e VINRÖDA Converse skor! En kort skinnjacka BY KENZA å en oversize t-shirt me guldpaljetter på från H&M, den har jag tvärr ingen bild på, å de gick inte att spara en bild på KENZAS snygga skinnjacka :( fan jävla internet!
Men här e iallafall skon :)..






Nu ska jag gå å lägga mej för att orka avklara dag 2 på Dagis imorgon, Hejsålänge:)
Hoppas ni kommer sova gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0