livetsugerförmindel

fyfan va jag e besviken på allt å alla, speciellt 1 kille, han bor långt från mig. nu vill jag verkligen bara somna om å vakna upp i min underbara dröm! orkar inte me skit mer, känner mig så ledsen hela tiden, känns som jag aldrig är glad nu för tiden.. bara depp å över fel killar, igår märkte jag att en kille jag snackat me ganske länge som jag verkligen gillade! pratade me en annan tjej som han va intresserad av ALLTSÅ har han ljugit för mig om allt, de är sjukt, att de alltid ska hända mig, nu börjar jag fan bli van, jag KAN inte lita på nån kille längre. jag vill hitta min kärlek nu! inte om 14 år, jag vill ha ett långt, bra, stabilt, kärleksfullt, normalt förhållande. och jag vill ha en kille jag litar på! som inte bara är ute om sex som alla andra.
Nu har jag märkt.. en kille förendrade mig så mycket, nu e jag så kräsen, tar inte vem som helst, har aldrig gjort, men nu har jag mer krav på en kille, han får inte göra de å de tex.. VA HAR HÄNT ME MIG?!? JAG HATAR ÅR 2010! JAG VILL INTE HA ONT MER. Fyfan för allt just nu verkligen ALLT!
jaghatarmittlivdettaår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0