Nya skhur :)

Alla som läser min blogg å vill veta, JAG HAR KÖPT NYA SKOR!
Jag va faktiskt först in på din sko å provade å köpte
I
I
V



skit fina på fötterna! E jätte nöjd :)

Jag har verkligen ändrat på mej..

FÖRE - Gick i stora kläder som tex. mysbyxor, stora tröjor, hade dåligt självförtroende, va smårund

EFTER - Har bytt stil totalt, kan inte ha mysbyxor, känner mej fattig då, isånnafall typ tajta,har mest leggins, jeans elr andra tajta byxor, jag har fått bra självförtroende, å blivit smal om magen. Jag tycker jag e fin:)

Å sen e de väll en annan sak va just DU tycker, men vet du, i don't care, i like myself! Å kommer inte ändra på de..
Men jag tycker att du ska bli bättre på att kommentera mina inlägg, annars e de inte roligt å blogga :(


Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

jättefina skor!

hehe ja visst va hon gullig :)

2010-01-21 @ 10:02:00
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0