Första Januari 2010!

Då börjar ja me att säga Gott nytt år å God Fortsättning :)

Igår va de ganska tråkigt.. Va hemma blev sjuk 2 dagar innan, så jävla typiskt..!
Det blev god mat å en misslyckad efterrätt.

Mina nyårslöften detta år är :
* Att gå ner i vikt lite
* Att umgås mer med mina vänner
* Att vara mer positiv till saker
* Att skaffa en pojkvän, dvs..(Eddie Razaz). Nämen hahaha, nån!
* Att våga testa nya saker (beror på vilka..)
* Kunna gå in i en affär utan att de måstes köpa nått

Aa, de va typ dom ja kommer på nu.

Men ja vill verkligen shoppa!!! ÅÅHh!



Det värsta ja vet :
* Att man inte svarar på sin mobil, msn! Såå irriterande
* Att tänka tankn på att ja aldrig kommer få träffa Eddie Razaz, men ett utav mina nyårslöften e att träffa honom :D
* ATT HOSTA/VA SJUK FYFAN!


Nu ska ja hosta mej till pappa å tvinga han sätta sej i hans kalla djupfrysta saab för att åka å hämta en mikrofon till singstar så ja kan sjunga me min lillabror! :)

Ciaao,,

Juste innan ja sparar å publicerar så ville ja bara nämna en sak..
Jag saknar Eddie Underbar Razaz. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0