Fika i kista som vanligt:P

Gott folk!
Kista för typ 4 gången den här veckan, nu kan jag inte åka dit på några dagar känns pinsamt :P haha..
Men jag å sinet fikade ,
Jag tog en Jordgubbscheesecake med varmchoklad! :D Mmmm...



Sinet tog en slush jordgubbssmak



Några bilder på oss/mej kommer nuuuu :D Varsågod att njut elr spy :)









On the way...

Vi slutar där, me ett falskt leende från Mej ;)


Efter Kista åkte vi till Sinet, satt vid datan. Hon hjälpte mej att fixa ett eget tema på mobilen, så NOW I HAVE ONE! Me and Lovley Eddie Razaz :D Sååå nöjd! Tyvärr har jag inga bilder på de :(
Mycket trevlig dag! Tack Sinet :)

SINET KIM

Kommentarer
Postat av: Orhan

Du gillar fika va ? jag älskar fika . jag bjuder nästa gång :)

2010-01-16 @ 22:53:30
Postat av: Fabian Maamari

mmmm GOTTT:D

2010-01-23 @ 00:03:47
URL: http://fabianmaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0