Talking to the moon.

Saknaden svider. Tårarna rinner. Hjärtat smälter. Jag sjunker.

Skönt å höra din röst, men saknaden blev större. Jag blir orkeslös.. saknaden tar över hela mig.


Nu ska jag inte deppa ner mig för mycket.
Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen för att träffa en underbar människa å prata me. Sen ska jag skaffa p-piller för att få regelbunden mens.. har inte haft den på typ 3 månader nu hahah.. :s känns askonstigt men de skönt så ska inte klaga :)
Sen ska jag träffa Snoss, Simon å Fräz. Vi ska väll hitta på nått.
                  JO! juste, ska nog åka å köpa en plattång me pappsen.. NEED verkligen :( Känner mig så sliten å ful å ruffsig å tovor i håret å nej, vill inte ha de så. Jag vill ha långt, platt, mörkt hår :) som jag ska få..

Skönt å skriva av sig lite. Du vet att jag skriver när jag känner för de. Jag bryr mig inte va andra tycker. Jag har min egen blogg å här skriver jag av mig saker. Jag skriver de jag känner, kan blogga om va som har hänt å så, men mest bara för att ha nånstans å lägga över mina tankar.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0