SKITROLIGKVÄLL!!!!!!

Fyfan en hel kväll me bara dans, shit va roligt jag hade igår! Först va min lilla prinsessa me mej i skolan, sen lämnade jag hem henne, fixade mat, fick skjuts till skolan igen för en avslutningsfest. Jag va skitblyg från början men när jag hade dansat lite åt sidan så putta några in mej i mitten å dansade me mej, för dom såg att jag hade "rytmen" så började jag dansa mer å mer å sen ville jag inte sluta haha :P sJuuuuKT rolig KVÄLL!! :D
hoppas de blir fler gånger.. å efter de tänkte jag JAG KOMMER BLI DANSTYPEN när jag fyller 18 å går ut på krogar å festar å sånt, fyfan de e obeskrivligt hur mycket jag längtar.. :(
juste, de va en mörkhyad som gick på toa bara för att han såg mej gå dit, när jag kom ut så bd han mej att komma in i toaletten me han jag ba "nej, aldrig" sen gick jag. fett skarrig..
Snaaaart e de sommarloooov! då blire att sommarjobba i 3 veckor, fett nice, sen ska jag å Malin förhoppningsvis åka till min morbror å bo på Selmaspa, som han jobbar på :) å såklart får vi billigare pris, såååå nice! :))

Idag vill jag göra nått, e så jävla dans sugen! Jag ska fan börja dansa danshall, Sisha e så jävla grym! Jag dör för henne, hon kan dansa lite wierd men hon e ändå grym! Nu ska jag bara chilla å ringa en kompis. Ciaaao

Till vänster ser vi min prinsessa Malinda. Å till höger hennes nyfunna vän Alva, dom va så himla söta!
Jag gick framför dom å när jag vände mej om så såg jag att dom höll handen, jag dog! Shit va sött.. :'))

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Låter riktigt trevligttt! :)

2010-06-11 @ 21:34:41
URL: http://sunnyglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0