uppdatering

hello!
jag e riktigt dålig på att uppdatera min blogg! men ingen läser elr kommenterar så jag förstår ibland inte varför jag har den här bloggen:p typ bara för att skriva av mej skitsaker. vilken kan va väldigt skönt ibland:)
iallafall, nu håller jag på att platta håret sen ska jag möta mamma i Solna me brush..
jag har ett fönster i köket.. när jag kollar ut är de en polisbil där, nån granna ringde å anmälde nått,  vet inte vad ännu.. blev ganska rädd :I menmen.. sånt händer i livet, å nu fick JAG se de :D haha jag har nog största respekten för poliser, dom e coola men ibland jobbiga. man ska aldrig kaxa mot dom, då kan de hända saker! pepparspray i facet! :D mohahah *devil*
nu ska jag lafa lunch så HEJDÅ :D

en ny bild på mej, tagen igår
hmm.. va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiin :D PUSS

Postat av: Den bästa Sevinc Sener

Mohaha jag läser din blogg och Malins blogg när ni uppdaterar ;) plus bilden var jättefin miss you ;)<3

2010-08-03 @ 23:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0