Wallmans me familjen.

Jag åkte me Lee å mötte mamma å resten på ett hotell i stan. Sen gick vi till Wallmans Salonger. Vi lämnade våra jackor å gick till platserna. Sen fick vi drinkar till å börja med, liten stun efter fick vi förrätt, tog dock aldrig kort för de var för mörkt å min sunkiga mobil har inte blixt.. Men de va nån torkad skinka inte god. Efter de började dom dansa å sjunga medans vi väntade på varmrätten, sen när dom var klara så kom den in. Oxfilé med potatisgratäng, jätte lite mat men de var gott. Sen väntade vi igen på våran efterrätt som bestod av en cjokladkaka av nått slag å jordgubbsgrädde å en skål med glass till mej. De var citrussmak. God!
När vi va klara där så ringde min lossaspappa en "taxi" men de visade sig att de va en limousine. Jag blev jätteglad. Vi gick å satte oss å åkte hem. I limousinen drack jag champange moét. Fina grejer, det va inte nått som jag gillade, men drack för att dom hällde upp:P
Vi åkte sen till jakan å köpte en hamburgartallrig m. pommes åt de hemma:)
Fan va lyckad kväll!
















Hon me grön var våran servitris, Amanda. Hon sjöng jättebra:)
Det var min kväll.

Kommentarer
Postat av: maliizz

cooolt ju :P

2010-01-13 @ 21:01:16
URL: http://maliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0