Alex ,Hans och Kim

Hasselito va här å passade Alex igår, haha han e så rolig:P
Nya Michael Jackson tro mej. hahah
Hans e alex "ledsagare" elr vad man ska säga.
. Om nån ville veta :P haha

Där e dom, :D
HANS E BÄST! :D


Jag år på en thairesaurang i sumpan igår med familjen, fiifan va gott de va! :o
Jag tog nån kyckling me thailändsk basilika (OBS. mycket svag) Och lingondricka.





IDAG VA JAG I BRUKET :D HAHAHAHA
Jag gick upp för heeeeela backen, låg död där när jag va uppe, snackade lite me Hassan, Sally, Bella å några till vi hade skiitkul, SEN spraNG jag ner :D :P
En fin bild jag tog:)





Å nu sitter jag hemma å väntar tills på söndag. Dels ska jag få mitt studiebedrag å så ska jag på kalas min kusin MELINDA blir hela 3 år :) Kims stora flicka, TiAmo<3<3



MIN lovely amore :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0