:@ | <3<3

Hur fan har man mage att säga att man inte litar på sin egen dotter?
Jag e så trött på att du alltid ska klaga på mej så fort nått går sönder, du skriker åt mej som jag vore döv, jag orkar inte med dej längre.
Trodde de skulle va skönt å få bo hos dej varannan vecka, men de kommer aldrig funka, vi funkar inte ihop.
Om du bara förstog mej, litade på mej å hade en vänlig ton mot mej så skulle allting funka.. Testa att va som mamma, hon förstår mej, hon litar på mej, hon älskar mej. Det känner jag. Jag önska att jag kände samma hos dej, men de gör jag tyvärr inte.
Du borde bättre på dej om du vill att jag ska bo kvar hos dej.. synd bara att du inte gör de nångång..

Mamma e mitt stora stöd nu, jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0