Vad älskar jag?

Melodifestivalen.. Det programet e älskat av många, bla. min lillebror, men mindre av mig dock. Visst älskar jag musik, men allt utom schager, hårdrock, opera, jazz å säkert nått jag har glömt..
Äppelkaka älskar jag däremot, fast mest smulpajen, inte äpplerna :) hehe

Finns de någor jag älskar egentligen?
Jaa de e klart, min mamma! å syster å bror å pappa såklart. Å mina vänner, har en jag gillar lite xtra mycket. Malin är faktiskt den jag aldrig vill förlora kontakten med. Det e de sista jag skulle vilja i mitt liv.<3

Jag älskar tanken på att vara lycklig. Bara att tänka på att man har pojkvän, allt e bra, kanske nått litet småtjaffs ibland för annars e förhållandet för tamt å då blir man bara trötta på varandra, man ska tycka olika om saker, man ska kunna diskutera med sin kärlek.


Kommentarer
Postat av: maliizz

va gullig du e gumman =) d va kul o höra! ja vill inte förlora kontakten me dej heller! <3

hade iof inte suttit dumt me en pojkvän, men man kan inte få allt man vill ;)

2010-02-21 @ 19:59:55
URL: http://maliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0