Tråkig måndag

Jag vaknade med dunkande huvudvärk å då e de inte roligt att ställa sig upp så de dunkar ännu mer.. så jag stannade hemma fån skolan. Under tiden hemma så beställde jag 2 par chinos på Ellos

Dom kommer bli snygga på hoppas jag. Beställde st. 38 har i vanligafall 36 men Sevinc sa att dom va små i storlekarna. Hoppas dom blir bra, annars lämnar jag tbx dom å beställer nya :)
Ska även köpa i mer färger som militärgrön, lila å turkos m.m. Snyggt till sommaren. Dom kommer typ 25 maj, men hoppas på tidigare! Läängtar :D
Allt tillsammans inklusive frakt kostade 492:- Och de e lixom 1 par chinos på H&M elr GINA..

Från de till de andra..

Snart är de ett år sedan The King Of Pop lämnade världen pga illuminati. :(
Sitter nu och kollar på Michael Jackson On Stage Live In Bucharest.
VI SAKNAR DIG Å DIN MUSIK MICHAEL!!
Efter att han lämnade marken så har alla börjat lyssna på honom mer. De är vad jag har hört iallafall. De är bra. Han e världens bästa!


Å från DE till mig själv..

JAG HAR BLIVIT KÄR !

Titta bara på dom.. så.. SEXIGA!! c':
Men dock lite för höga.. 15 centimeter klack å 4 på platån :)
Jag vill ha :(
Lust att köpa dom till mig? :D Skulle va evigt tacksam hahahahah ! :P

Kommentarer
Postat av: foofie

ska jag köpa till dig ;)

2010-04-27 @ 00:08:15
Postat av: Anonym

Haha orka ..

Duktiga kim som beställer som jag har moHahaHaha fan vill ha lila,rosa, turkos, grön

2010-04-28 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0