rööööj

Började med att jag vaknade av att mamma satt på min sängkant å pussa mej på pannan å sa "om en halvtimme så åker vi till arlanda hjärtat" jag tänkte efter å satte mej upp efter en stund. Kom på att mamma å micke ska till Turkiet å spela golf en vecka.. jag tänkte "aa bra stick ta inte me mej jag kan stanna här å sakna dej i kylan...
Mamma, jag kommer sakna dig ! <3
Dagen gick vidare, jag hämtade Melinda, min lilla älsklingsunge. Å sedan träffade Malin i jakan, sen drog vi till Sollentune Centrum å gick runt å drog lite på tiden. Mysigt centrum. Men en nackdel e att dom har alla affärer förutom stadium... vilket jag tycker e dåligt :(
Vi åt en macka på Subway, mitt nya favoritställe!! Där jobbade de en skit snäll kille. Han frågade mej lite tveksamt
"de där e din syster va ?"
jag; Nej de e min kusin :)
Han; jaha tänkte på att de va din dotter hehe
Jag; haha, nejnej, men de e många som frågar faktiskt:P jag blir ju glad å höra de såklart.
Han; jag förstår, så söt :)
<han bjöd Melinda på en lite chipspåse å en dricka. Så snäll :)
Vi tacka, åt å gick därifrån till jakan å träffade foofie, sedan sprang vi till bussen å åkte till mej å jag gjorde årdning mat till Melinda å mej, äcklig korv men haha va gör man inte för en så söt tjej som älskar den där äckliga korven... usch.
Å Malin va på ett jävla rethumör, fyfan hahaha :P

Nu tänkte jag sova för jag å Malin ska till kungsträdgården imorgon :)

Ciaao (k'

Kommentarer
Postat av: Johanna - Sagas o Alvas mamma

tack så mycket=)

2010-04-26 @ 20:03:48
URL: http://johannastwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0