Läääänge seeeeen

Jag tror jag inte pallar blogga längre.. sååå jävla tråkig blogg. Ingen läser, ingen kommenterar. Ja ni förstår..
Kanske behåller bloggen men skriver när jag känner för de.. som jag gör nu då hahaha :D

Men iallafall, förra veckan mådde jag mer än dåligt, ville bara somna in å aldrig vakna upp. Å grejen e att jag VET inte va felet va!! så jobbigt. men måndagen igår började bra, fick en ny tjej i klassen. hon verkar jätte snäll, jag tog direkt kontakt me henne!
Nu ska jag börja ta tag i skolan på allvar, nu e de ingen lek längre. Även fast jag inte pallar, men man lever bara en gång å jag ska dö en jävligt bra död! Har jag bestämt da..

Nu ska jag träffa Malin så hejdå:)!


En ny bild på mej <---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0